30 Mayıs 2010 Pazar

MOBESE Kameraları Her Yerde

Telekom Direkleri Kaldırımları Ele Geçiriyor başlıklı yazımda Ankara'nın her yerinde dikilmeye başlanan direklerden söz etmiştim. Yazının yorumunda belirttiğim gibi bu direkler MOBESE sistemi için dikilmişler. Şimdi yavaş yavaş üzerlerine donanımları yerleştiriliyor.

Bahçelievler 7. Caddede neredeyse her 25 metrede bir direk dikilecek yerler hazırlanmış. Bu direklerdeki kameralardan bir ikisini nete de bağlasalar da gidemeyenler bu vesile ile caddede neler olup bittiğini görebilse iyi olmaz mı? ;)


Gülümseyin ve el sallayın, MOBESE'desiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hıyar Kokusu (küçük hikaye)

Yazın en sıcak zamanı. Temmuz devrilip, Ağustos yönetimi ele almış. Evin içi direkt güneş aldığından "yanıyür". Telaşla FT8 yapan ...